Kluczowe Punkty
- W związku z tym, że branża turystyczna została zgnieciona przez pandemię koronaawirusa, jest bardziej niż prawdopodobne, że tego lata ludzie będą przebywać blisko domu.
- Sprzedawcy detaliczni mebli i artykułów gospodarstwa domowego odnotowują ogromne wzrosty sprzedaży mebli ogrodowych wraz z elementami basenów, grilli i ogrodów, ponieważ konsumenci chcą, aby ich pobyt był tak przyjemny i relaksujący, jak to tylko możliwe.
- "Ludzie odkrywają, że im więcej czasu spędzają w domu, tym więcej czasu chcą mieć te rzeczy, które sprawiają, że jest to bardziej znaczące, bardziej korzystne", powiedział Ron Hilton, dyrektor ds. zaopatrzenia i operacji w Overstock.com.
W związku z tym, że branża turystyczna została zgnieciona przez pandemię koronaawirusa, jest bardziej niż prawdopodobne, że tego lata ludzie będą przebywać blisko domu.
Sprzedawcy detaliczni mebli i artykułów gospodarstwa domowego odnotowują ogromne wzrosty sprzedaży mebli ogrodowych wraz z elementami basenów, grillów i ogrodów, ponieważ konsumenci chcą, aby ich pobyt był tak przyjemny i relaksujący, jak to tylko możliwe.
"Ludzie odkrywają, że im więcej czasu spędzają w swoim domu, tym więcej czasu chcą mieć te rzeczy, które sprawiają, że jest on bardziej znaczący, korzystniejszy", powiedział Ron Hilton, dyrektor ds. zaopatrzenia i operacji w Overstock.com.
Sprzedawca internetowy początkowo zauważył wzrost zainteresowania meblami ogrodowymi w marcu, ale od tego czasu popyt "eksplodował", jak twierdzi Hilton.
Podczas gdy Overstock zwykle widzi wzrost sprzedaży przedmiotów na świeżym powietrzu około wiosny, ogromny skok w tym roku został napędzany przez pandemię jak ludzie pozostają w domu więcej, Hilton powiedział. Zauważył, że były zauważalne wzrosty sprzedaży około czasu, gdy pierwsza fala rządowych kontroli stymulacyjnych zostały wysłane, fala on w porównaniu do kiedy konsumenci otrzymują zwrot podatku.
Oprócz sprzedaży coraz większej ilości większych produktów, takich jak zewnętrzne segmenty, doły ogniowe i szezlong, Overstock doświadczył rosnącego zainteresowania meblami przeznaczonymi do kompaktowych przestrzeni.
"Widzimy też małe, małe zestawy kawiarniane na świeżym powietrzu, które ludzie mogą postawić na balkonie, jeśli są w małym nowojorskim mieszkaniu lub czymś podobnym", powiedział Hilton.
Firma sprzedaje duże ilości droższych artykułów, takich jak jacuzzi i baseny naziemne, a także artykułów dla dzieci, takich jak trampoliny i zestawy zabawowe.
"Myślę, że ważne jest, aby im więcej czasu rodziny spędzają razem, tym więcej czasu znajdują różne zajęcia," powiedział Hilton.
Podobnie jak Overstock, sprzedawca detaliczny artykułów gospodarstwa domowego Bed Bath & Beyond odnotował wzrost sprzedaży mebli na zewnątrz. Inne akcesoria, takie jak kuchenka, oświetlenie zewnętrzne i elementy ogrodnicze, również doświadczyły wzrostu popytu, jak twierdzi Joe Hartsig, wiceprezes wykonawczy i dyrektor handlowy w sieci sprzedaży detalicznej artykułów gospodarstwa domowego.
"Klienci chcą wychodzić na zewnątrz i ogarniać przestrzeń zewnętrzną, którą mają w każdy możliwy sposób", powiedział Hartsig. "Jest to zgodne z zachowaniem klientów, które słyszymy w całej branży."
W związku z tym, że kupujący chcą przekształcić swoje podwórka w bardziej funkcjonalne przestrzenie, według firmy Hartsig do najważniejszych kategorii należą siedzenia zewnętrzne, poduszki i poduszki zewnętrzne, dywany zewnętrzne, oświetlenie zewnętrzne, narzędzia do grillowania i artykuły ogrodnicze. Baseny, pływaki i leżaki plażowe były również bardzo dobrze sprzedające się.
Jednakże, w celu obsługi sprzedaży pośród zamknięć sklepów nakazanych przez państwo zamówień stay-at-home, Bed Bath & Beyond dostosował swoje praktyki marketingowe, aby zachęcić klientów do zakupów online, według Hartsig. Powiedział on, że detalista przekształcił również 25% swoich sklepów w regionalne centra realizacji zamówień, co pozwoliło firmie sprostać 85% wzrostowi zamówień online, którego doświadczyła w kwietniu.
"Ponieważ zbliża się cieplejsza pogoda i Dzień Pamięci, wiemy, że nasi klienci przygotowują się do spędzenia jeszcze większej ilości czasu na świeżym powietrzu, zwłaszcza tego lata", powiedział Hartsig.
Sprzedawca mebli Frontgate powiedział, że oczekiwanie na ciepłą pogodę jest zawsze czynnikiem wpływającym na wzrost sprzedaży mebli na zewnątrz o tej porze roku. Jednak wzrost popytu, którego obecnie doświadcza firma, jest częściowo spowodowany pandemią wirusa koronaawirusowego, jak twierdzi Lindsay Foster, starszy dyrektor ds. merchandisingu w firmie.
"Podczas gdy ludzie są pod wpływem zamówień na pobyt w domu, wzrasta zainteresowanie i koncentracja na poprawie i cieszeniu się domem", powiedziała Foster.
Sprzedawca widział popyt na takie przedmioty, jak bryczki, doły ogniste, parasole i zewnętrzny magazyn oraz przedmioty organizacyjne. Sprzedaż pływaków basenowych wzrosła, według firmy, o ponad 100%.
Wraz z rosnącym zainteresowaniem przedmiotami przeznaczonymi do użytku na zewnątrz, w miarę jak konsumenci pozostają w domu, Frontgate zmienił swoją zwykłą taktykę marketingową.
"Wprowadziliśmy pewne zmiany, które odeszły od skupienia na gromadzeniu się i rozrywce i przesunęliśmy się bardziej w stronę sposobów na upodobnienie przestrzeni mieszkalnych na zewnątrz do przestrzeni wewnątrz", powiedziała Foster.
Klienci postrzegają teraz swoje podwórka jako raje, które mogą zapewnić radość i komfort w stresującym czasie.
"Twój basen i patio to miejsca do relaksu i zabawy", powiedziała Foster. "Coraz więcej ludzi postrzega swoje przestrzenie zewnętrzne jako prawdziwe przedłużenie ich domu."